Du skal være medlem af DIN Skiklub for at kunne deltage

KONTAKT TURLEDER HVIS DU ØNSKER AT DELTAGE – DER KAN MULIGVIS SKAFFES FLERE PLADSER!

Tag med Din Skiklub og Kræwet på årets fedeste skitur til Alpe d’Huez!
For den kvalitetsbevidste voksne skiløber – en tur med fokus på lækkert skiløb, hygge, god mad og fest.

Årets kræwskitur – en skitur, der tog sin begyndelse som en tur for de frivillige ved Grøn Koncert (kræwet), men som nu afholdes i samarbejde med Din Skiklub, og er åben for alle skiklubbens medlemmer over 16 år. I år går turen til et af Frankrigs populæreste skiområder Alpe d’Huez. Her er skiløb for alle niveauer, til ski, snowboard, telemark eller langrend, smukke pister med skøn udsigt, stejle sorte pukkelpister, lækre restauranter i området og rig mulighed for både afterski og natteliv. Området er stort med mulighed for lange ture, men har også brede, bløde boulevarder tæt på byen – noget for enhver smag

Turen er inklusive halvpension på dansk hotel, med udgang til pisten og tæt på centrum. Her er plads til en øl i solen eller hygge i baren. Indkvartering på 2, 3 eller 4-personers værelser (DOBBELTVÆRELSER UDSOLGT), der alle har eget bad og toilet. Hotellet byder ikke på wellnessfaciliteter, men midt i byen ligger der en stor opvarmet pool, hvis man trænger til at få løsnet musklerne op efter dagens skiløb.

Det er muligt at rejse med fly, køre i bus eller køre selv.