Grindsted Skiklub tilbyder medlemmer at deltage på vores årlige klubtur til Neukirchen i uge 7. Neukirchen er et lille område med 75 km pister og en hyggelig lille by, hvor alle hilser på hinanden. Det er et let og overskueligt område for nybegyndere og børn og øvede kan også sagtens få udfordringer på blå, røde eller sorte løjper. Er man til skiløb med lidt flere udfordringer kan man indenfor 20 min i bil køre til Kitzbühel Alps eller Zillertal Arena – Dette kræver dog, at man tilkøber det på liftkortet.

Hvert år deltager mange børnefamilier på turen, hvor vi tilbyder egen skiskole med små hold og gerne dansktalende skilærer hvis muligt.

Der er mulighed for afrejse med Bus fra Grindsted eller kørsel i egen bil og dette oplyses ved tilmelding.

Bus – Afrejse fra Grindsted fredag d. 12. februar og hjemkomst søndag d. 21. februar og 8 dage på ski.

Kør selv – Afrejse, hjemkomst og antal dage på ski bestemmer man selv. Lejlighederne er til rådighed fra lørdag d. 13. februar om eftermiddagen til lørdag d. 20. februar om formiddagen. Man betaler og råder over lejlighederne fra lørdag til lørdag.

Vi tilbyder værelser m/morgenmad samt lejligheder u/morgenmad i Neukirchen.

Priserne afhænger af kørsels form samt hvilke lejligheder vi har til rådighed.