Du skal være medlem af Roskilde Skiklub for at kunne deltage

Det er IKKE en tur for nybegyndere, da vi vil tage rundt til forskellige skiområder.

Vi gentager turen fra sidste tur tilbage i 2020, nu med 7 dage på ski og 6 overnatninger, på Hotel Reipertingerhof i Kronplazt. Hotellet er helt i top, tilbagemeldingerne er, at det er noget af det bedste mad de har fået på en skitur. Hotellet har også et wellness område, som er i top.
På turen er der max. plads til 50 personer, vi kører i en dobbeltdækker bus. Med god plads til hygge og ekstra 24 sæder i bussen, så man skulle kunne få sig en god lur. Busturen er Incl. øl, vand, vin og kaffe. Busturen tager et par timer længere end til skiområderne i Østrig.

Ud over nærområdet i Kronplazt, som er et fint område, hvor vi kørte på ski 2 dage sidste år, vil der være 4 dage, hvor vi kører til området, så vi kan kople os på område i Sellaronda turen rundt i Dolomitterne. Med Val Gardena, og Canazei området. Lift kortet er et Dolomiti Superski 7 dages liftkort (søndag – lørdag) og kan benyttes i hele skiområdet i Dolomitterne. Vi bliver kørt rundt med vores egen bus, 5 dage ud til terrænet. Dog ikke søndag ved ankomst og lørdag ved afrejse, her kommer vi selv rundt. Kabinebanen er ca. 150m fra hotellet, men hotellets shuttelbus kan køre os 08.30 – 10.30 og igen 15.00 – 17.00 til og fra (Kabinebanen i Kronplatz) hvor vi også lejer ski, der er 200 m. fra hotellet til kabinebanen. På hotellet er der ski og støvlerum.

Vi skal bo på et dejligt hotel Reipertingerhof. Her kan I se og læse mere om hotellet https://www.reipertingerhof.com/en/home.php.