AFLYST – ERSTATTES af en Surprise tur Nord eller syd hvis corona tillader det. Varsel 10 dage før afrejse.

Vores klassiske klubtur med tre dage i norden er TILBAGE!
Skiløb for ALLE – brush up, en teaser til nye skiløbere, eller det hurtige fix, fordi du bare ikke kan vente eller du blev Corona-snydt i 2020!
Så er den TILBAGE, vores ikoniske, tidlige klubtur til fjeldene. Igennem årene har det været Sverige såvel som Norge, vi er taget til – Næste vinter skal vi til Lindvallen i Sälen. Turen med plads til ALLE, begyndere, voksne, børn, familier, bedsteforældre, venner – os alle! Turen som matcher dem, der lige skal snuse til enten skiløb, skiklub eller begge dele, dem der ikke kan vente til den store tur, dem hvor ex’en har børnene i vinterferien, dem der vil afsted med en ny kæreste for første gang – dem der ikke vil have en grund, men bare vil på ski – jo før jo bedre!

Turen med hyttehygge, knase-sne og de altid top engagerede instruktører, som har ventet hele sommeren – halvdelen af sidste skisæson – på at komme ud og undervise. Det bliver SÅ godt!