Uge 12 tur – Åre – AFLYST

Påsketur med sol, lange skidage og skønne skiforhold.
Tur med fokus på det udviklende skiløb i nordens bedste skiområde. Undervisning til skiløbere fra ti år og opefter, som kan køre på mindst blå pister (niveau 2). Indbygget unge-tur med fokus på skiløbere fra 10-15 år, der kan løbe på ski, som søger et løft af skiløbet på hold uden far og mor.

I den forgangne sæson måtte vi desværre aflyse en fuldsat påsketur til nordens absolut bedste skiområde pga. Covid-19. Pisterne og udsigterne er således kendt fra VM-konkurrencerne – og fra vores tur i april 2019, kan vi melde at de pister, lifter og udsigter er absolut verdensklasse. Det er bare fedt at køre skiskole i Lindsey Vonn og Marcel Hirschers skispor. Derudover er Åre gentagne gange kåret af internationale rejsemagasiner, som et af verdens bedste skiområder. Krydret med en komfortabel togrejse i liggevogn, med rigtige dyner og puder, spisevogn og ægte ”Orient Express-nostalgi”, tegner omridset sig af en helt speciel påsketur i godt selskab. Turen er målrettet skiløbere fra 10 år og opefter, der minimum kører på blå pister. På baggrund af efterspørgsel og tilbagemeldinger på turen i 2019, har vi til den kommende sæson, fordoblet kapaciteten på turen. Vi har booket vores helt egen vogn på påsketoget til Åre.

I 2021 udbyder vi påsketuren med 5 skidage. Vi ankommer om morgenen og kan næsten umiddelbart fra perronen, klikke i skiene! Sidste dag kører toget først efter lifterne er lukket.
Ønsker man at forlænge turen, så man kan være i Åre i hele påsken (8 skidage), så tøv ikke med at kontakte turleder, så undersøger vi det!