Turen går til Val Dísere

Nytårsturen går til Espace Killy med over 300 km pister og 200 lifte, målrettet øvede skiløbere og opefter. Ingen aldersopdelt undervisning, men hold baseret på skiniveau. Deltagere forventes at være individuelle skiløbere, par og familier med større teenagere, der søger en atmosfære med afslapning, hyggelige stunder og gode middage. Hotellet er nyrenoveret med luksuriøs alpestemning, beliggende i Val d’Isère på 1850 meters højde, som sikrer optimale sneforhold.

Lør. 28. dec. 2024 kl. 11.00 – Lør. 4. jan. 2025 kl. 21.00

Tilmeldingsfrist er tir. 1 oktober 2024

Skiinstruktion, træning og sociale aktiviteter

Der vil være minimum 9 timers undervisning, programmet tilpasses deltagerantal og skiniveau. . Eftersom det er et stort skiområde, med liftkort til Tignes og Val D’Isere, som vi gerne vil udnytte, så vil der blive aftalt mødested til frokost, hvor vi også har mulighed for at spise sammen. Om eftermiddagen kan der arrangeres uformelle ture. Turlederen er tilgængelig indtil liftlukning. Dagen afsluttes med socialt samvær på hotellet i baren og restauranten.

Skiferien indeholder bl.a.:

• Ophold i delt værelse 7 nætter på hotel med 1/2 pensiom
  • Transport med fly og transfer
  • 6 dages liftkort
  • Gratis adgang til hotellets wellness- afdeling
  • Bidrag til Rejsegarantifonden
  • Alpin skiundervisning fra klubbens instruktører (skiniveau øvet og højere)

Læs mere her.