AFLYST GRUNDER COVID-19 /

Vi aflyser turen grundet stigende smittetal og Covid-19 restriktioner samt nuværende rejservejledninger.

4-stjernet skiferie på 3-stjernet hotel i ”ukendt” skiområde.

Uge 1, (8.-11. Jan. 3 nætter) Wildschönau, Østrig. Et hyggeligt hotel med utroligt godt køkken og beliggende tæt ved liften. Det er en hyggelig klubtur for par, singler og familier med børn fra 6 år der har været på ski før.

Ski Juwel er måske et overset skiområde blandt danskere, men helt sikkert ikke hos de lokale, der har området som et af deres foretrukne. Skiområdet breder sig over de to dale; Alpbachtal og Wildschönau. Her er 109 km. pister, fordelt på 26 km. blå, 54 km. røde og 29 km. sorte. Et typisk familie-skiområde, med bredde pister og mange hyggelige hytter og restauranter, men samtidigt et område med et stort og varieret terræn uden for pisterne, hvor de mange uudnyttede områder mellem de præparerede pister, udgør et sikkert og omfattende off-piste område. Her er meget høj liftkapacitet og stort set ingen liftkøer.

Hotel Platzl er en perle!  Et hyggeligt familiedrevet hotel med et utroligt godt køkken, og så til en rigtig god pris. Her er 120 sengepladser på hotellet fordelt på værelser til 1-5 personer. Hotellet er beliggende 250 m fra lift og piste. Vi spiser i vores helt egen restaurant på hotellet. Vi har reserveret over 45 pladser på denne tur.

Læs mere om turen her