Turen går til Hafjell.

Hafjell, på pisten ved OL løjpen. 5 skidage med bus, mad og undervisning.

Fre d. 21/3 – onsdag d. 26/3

Tilmeldingsfrist 26. august 2024

Skiområdet og hotellet

Der skal boes i Hafjell storhytter 24 og 31 lige på pisten, ved OL-løjpen (nr. 8). Nabo til Restaurant Lodgen. Alle tilbydes undervisning 3 formiddage eller eftermiddage i 2½ – 3 timer pr. hold. Undervisning er tilrettelagt på alpine ski. Børn skal kunne indgå i skiskoleundervisning. Løbes der på andet end alpine ski, vil der kigges på muligheden for at tilbyde anden undervisning, men det må ikke forventes. Hytterne er med store fællesrum med spiseplads, pejs og sofaområde. Der er terrasser og altaner. Der er store veludstyrede køkkener. Skistald. Gratis WiFi i hele hytten og gratis parkering ved hytterne. Hytterne er røgfri og kæledyr er ikke tilladt.

De fleste værelser er med 2 enkelte senge. Der er ca. 100 m til dalstationen, hvor der er skiudlejning, restaurant, sportsbutik mm. Det går gondol og stolelift op til området. I området er der madpakke hytter/lokaler/grill, hvor medbragt mad kan nydes/grilles. Flere forskellige restauranter i områderne.

Skileje

Der kan opnås 10% på leje af udstyr, ved bestilling til Snowtravel senest 30 dage før ankomst.

Skituren indeholder:

• Ophold i storhytte 4(5) nætter (lørdag-onsdag)
  • Transport i bus – Aftensmad 5 dage (Hver deltager har 1 mad-/afrydningsdag)
  • 5 dages liftkort Gælder også til Kvitfjell.
  • 3 x Skiinstruktion på hold af ca. 6 -8 personer inddelt efter erfaring.
  • Sengelinned og håndklæder
  • Slutrengøring
  • Kollektiv idrætsrejseforsikring gennem Odense Skiklub/Dansk Skiforbund.