Forlænget Alpinweekend til Hafjelltoppen / Gaiastova

Norge 30 marts – 3. april (uge 13), 2022

Turen er for alle, der gerne vil lidt mere med deres skiløb og have undervisning. Turen er målrettet børn og unge (børnene skal selv kunne deltage på undervisningen, typisk fra 5-6 år og op). Men forældre, andre voksne og familier er også velkomne.

Overnatning
Vi skal bo i lejligheder oppe i terrænet ved Hafjelltoppen / Gaiastova. Dem man bor sammen med, deles man indbyrdes til mad og madlavning, alle dagene, alle måltider. Vi skal bo 11 og 14 personers lejligheder. Så hvis I er en lille gruppe, kan I få en egen lejlighed, hvis man kun er et par stykker, kan man komme sammen med andre i en større lejlighed. Vi har lejlighederne fra onsdag kl. 16.00 til kør-selv og flyrejsende. Vi skal til gengæld ud af alle lejligheder kl. 10 om søndagen.

Skitræning i park og på pister
Vi vil have vores egne trænere med, som vil køre almindelig tekniktræning, porttræning og træning i park. Vi laver hold for alpinski. Som udgangspunkt laver vi ikke noget begynderundervisning. Vi går ud fra, at du selv kan tage en lift. Vi prioriterer børnetræningen højest, men arrangerer også workshops for de voksne et par for- eller eftermiddage, og vi arrangerer måske også en langrendstur en eftermiddag/aften for børn.

Læs mere og tilmeld dig her