Turen går til Branäs

Tag med på en prisvenlig klubtur, der er skræddersyet til familier med børn og begyndere i både alpint skiløb og langrend. Turen inkluderer også adgang til freestyle park samt direkte adgang til langrendsløjper. Alle er velkomne!

Branäs, beliggende i den sydlige del af Sverige nær den norske grænse og kun 8-10 timers kørsel fra København, er blevet kåret som det bedste skiområde for børnefamilier i Sverige i 13 år i træk. Denne klubtur er særligt tilrettelagt for de yngste skiløbere, fra 3-årsalderen og op til skolealderen. Men der er også plads til alle, der ønsker en kort skiferie med 4,5 dages skiløb og foretrækker at bo i de moderne lejligheder på ‘Soltorget’ – beliggende på toppen af bjerget med mest sol og direkte adgang til både børnevenlige og udfordrende pister samt langrendsspor.”

Fre. 10. jan. 2025 kl. 08.00 – Ons. 15. jan. 2025 kl. 22.30

Tilmeldingsfrist: Fre. 1. nov. 2024

Skiinstruktion, træning og sociale aktiviteter

Der vil være træning for alle både børn og voksne i 3 timer lørdag, søndag, mandag og tirsdag fra kl. 9 til 12. For  de mindste børn 3-5 år vil det være 1,5 time på ski og 1,5 time leg med aktiviteter indendørs sammen med vores egne børnepassere. Der vil på disse hold være to voksne om hvert hold med fokus på skiglæde til børnene, og der vil selvfølgelig også blive masser af glad og udfordrende træning til alle andre uanset alder og skiniveau eller om det er på alpint eller langrend. Sidst på eftermiddagen kan man mødes på Café Skitorget til børne- og ungdomsvenlig afterski, hvor vi også lærer hinanden at kende på tværs af skiholdere. Lørdag aften forventer vi at der vil være fælles middag, hvor vi bestiller bord til dem som ønsker at deltage (kryds af i tilmeldingen), men man selv betaler med mindre vi får et overskud.

Skiferien indeholder:

• Ophold i delt lejlighed med 5 overnatninger
  • 5 dages liftkort
  • Bus tur/retur
  • Sengelinned og håndklæder
  • Slutrengøring i lejlighed
  • Skiinstruktion for alle fra 3 år (lørdag, søndag, mandag og tirsdag)
  • Key-Card gebyr
  • Fri brug af hotellets wellness-område
  • Alle kendte turistskatter og afgifter
  • Bidrag til rejsegarantifonden
  • Barnestol og barneseng kan lånes af Branäs Gruppen (spørg ved ankomst)