Ski/Snowboardweekend til Hafjell

Turen er for alle der gerne vil lidt mere med sit skiløb/snowboard. Turen er målrettet børn og unge. Men forældre, andre voksne og familier er også velkomne. Det er ikke en tur for nybegyndere på ski, men snowboard nybegyndere er velkomne. Børn, der kan klare sig selv (fra alder 12 år), er velkomne til at tage med, uden forældre, hvis de koordinere med nogle andre forældre.

Overnatning
Vi skal bo i lejligheder – Alpin apartment Sørlia, som ligger lige ud til pister og lifter. Der er ski in/out. Vi skal bo i 8-12 personers hytter. Hvis man kun er et par stykker kan man komme sammen med andre i en større hytte.Vi har hytterne fra onsdag kl. 16.00 til kør-selv og flyrejsende. Vi skal til gengæld være ude af alle hytterne kl. 10 om søndagen. Man koordinere selv indkøb og madlavning med dem man bor i hytte med.

Fællesspisning torsdag aften kl. 18.00
Vi har som noget nyt arrangeret fællesspisning på Restaurant Kos, som ligger ved liftstationen, torsdag aften, for at fremme det sociale på vores klubturer. Det er inkluderet i prisen og KS giver også tilskud til dette.
Snowboard og skitræning i park og pister – også for voksne
Vi vil have vores egne trænere med, som vil køre almindelig tekniktræning, porttræning og træning i park. Vi laver hold for både snowboard og alpint ski. Men vi laver ikke noget begynderundervisning på ski – kun på snowboard. Vi går du fra at du selv kan tage en lift.
Der er også træning for de voksne, mens ungerne træner.
Konkurrence i både alpint og freestyle
Vi arbejder på at lave et konkurrence koncept i samarbejde med Øyer skiklub. Det bliver et koncept, hvor man ikke skal vente vildt lang tid og hvor man både kan prøve porte og park. Flere detaljer følger. Det bliver helt sikkert sjovt.