Vi er klar med endnu en sommercamp for børn og unge, men denne gang til Alperne. Turen indeholder mange slags træning og aktiviteter. både på ski, og når man kommer ned fra gleicheren.

Målgruppe Skiteam, Raceteam, Youth Team og AKD løbere
Skitræning Heldagstræning for børn og unge
Rejseperiode 31. juli til 7. august 2021
Ophold/transport Lejligheder 5 stk til 4 pers og 5 stk til 6 pers. / Transport forgår i egne biler, der er ca. 1600 km til Les 2 Alpes.

Der vil være heldags ski undervisning “som vi plejer”, morgentræning, frokost på pisten eller i hjemme samt eftermiddagstræning. Efter skitræning vil der være barmarkstræning/fodbold/svømmehal etc. Barmarkstræningen har både fokus på det sociale og det fysiologiske, med udstrækning, styrke og kondition. Det er derfor vigtigt også at medbringe sportstøj og sko til dette.

TILMELDING OG BETALINGSBETINGELSER

Tilmelding åbner
Tilmelding Tilmelding vil ske igennem vores medlemsportal. Her bliver du fulgt igennem tilmeldingsprocessen og betaler med VISA/Dankort eller Mobile Pay onlineløsning. Man skal logge ind med personlig e-mail som brugernavn og kode der er udsendt pr. mail. Kontakt info@hareski.dk hvis du oplever problemer.
Tilmeldingslink
Depositum Forvent at tilmelding sker med kort frist, og at der betales det fulde beløb
Restbeløb Ingen restbeløb
Afbestilling Tilmeldingen er bindende ved tilmelding. Ved evt. framelding efter indbetaling vil pladserne blive forsøgt solgt til anden side. De frameldte får i så fald refunderet indbetalte beløb dog med evt. fradrag for at turen holdes skadesløs.

Læs mere og tilmeld dig her