Åben for tilmelding for alle medlemmer under Danmarks Skiforbund – Skiklubben Hareskov har åbnet for tilmelding til Sölden i efterårsferien.

Turen er for alle medlemmer af danske skiklubber og alle aldersklasser, dog ikke de helt små børn. Turen tilbyder mulighed for tekniktræning, porttræning samt introduktion til freestyle. Turen egner sig ikke for nybegyndere på ski. Det gælder såvel børn som voksne. Man skal kunne klare sig selv på pisten og i liften.

Igen i år arrangerer Skiklubben Hareskov en spændende undervisnings- & træningstur til Sölden i skolernes efterårsferie. Dette er turen for dem som:

• Ønsker at supplere deres skiløb med en tidlig start på sæsonen
  • Lægger vægt på god og koncentreret træning, der udvikler såvel børn som voksne
  • Vælger skiløb sammen med andre og hvor fællesskabet er i højsædet
  • Ser muligheden i at udvikle skiløb på tværs af de forskellige discipliner
  • Vil være en del af årets største skitur arrangeret i skiklubregi under Danmarks Skiforbund

Vores ophold er centreret omkring Hotel Tyrolerhof hvor vi har lejet hele hotellet, således alle deltagere på turen kommer til at bo sammen. Det understøtter formålet om at skabe gode sociale relationer på tværs af alder og klubber – atleter og børnefamilier. Ved stor tilslutning til turen er der mulighed for at åbne for indkvartering på endnu et hotel i Sölden.

Turen er med halvpension. Det vil sige, at frokost er for egen regning. Restauranten Tyrolerhof serverer klassiske tyrolske og internationale retter.

Morgenmaden er tilgængelig fra kl 07:00 hver morgen og aftensmaden er tilgængelig fra kl. 18:00-20:30. Således kan børnefamilierne afvikle middagen fra kl. 18:00 og de deltagere, der ønsker lidt mere ro under middagen kan spise fra kl. 19:00.

Priser:
Småbørn (2020-2013): 3.000 kr.
Børn (2012-2006): 4.600 kr.
Unge (2005-2002): 5.350 kr.
Voksne (2001 eller ældre): 6.900 kr.

Læs mere om turen her