• Overview
  • Trip Outline

Du skal være medlem af en skiklub under Danmarks Skiforbund for at kunne deltage.

Langrends træning for børn, unge og voksne
Uge 49 Skeikampen

Hovedpunkter

• Tilmelding lukker 31. oktober 2023 eller når alle pladser er booket
  • Fly+bus.
    Man booker selv fly tur/retur fx hos SAS. Som medlem af KS, der er medlem af Danmarks Skiforbund, kan man individuelt bestille sportsbilletter med SAS. Det giver både rabat på billetten og ret til – udover håndbagage og en indtjekket kuffert – gratis at få en skipose plus en mindre taske med støvler med. Sportsbilletter har flere fordele. Man kan gratis ændre navn på billetten op til én time før afgang, der er fleksible annulleringsregler, og man kan ændre flyvedato eller aflyse uden beregning. Se vejledning til at booke sportsbillet: SAS Sportsrejser – Danmarks Skiforbund Man kan også vælge en tilsvarende rejse hos Norwegian.

• Flytider SAS
      Afgang Kastrup onsdag den 6. december kl. 17:00 med ankomst Gardermoen 18:15
      Retur fra Gardermoen søndag den 10. december. 18.55 med ankomst Kastrup 20.10
    • Bussen fra Gardermoen stopper ind i Lillehammer ved et indkøbscenter på vej til Skeikampen
  • Skriv til KS.Skeiuge49@gmail.com hvis du har spørgsmål om turen.
  • Se www.skeikampen.no hvis du vil vide mere om destinationen.
  • Ønsker du børn under 6 år med på turen så kontakt os inden du tilmelder dig turen.
  • Voksne deltagere skal have prøvet at stå på langrendsski mindst én gang før.

Priser

0-20 år

21-99 år

Ophold
 Bustransport fra Gardermoen til Skeikampen retur.

Leje af sengetøj

Tekniktræning 21-99 år

Tekniktræning 0-20 år.
1.000 Frikøb af person i værelse/rum, pr. person