Skitur til Hemsedal i uge 50

Billig familietur m. fokus på børneundervisning (+6 år), mulighed for heldagstræning med med SkisportDanmark trænere, herunder både team- og youthtræning. Ugen afsluttes med Nordkredsmesterskaberne for de Danske Skiklubber.

Traditionen tro drager de danske skiklubber til Hemsedal i uge 50, hvor både børn og voksne får formiddagstræning i 3 timer fra mandag til lørdag, samtidig med at klubløberne på Skiteamet, Youthteamet og Raceteamet har helddagstræning. Turen er derfor god til børnefamilier (6+ år), som gerne vil begynde at dyrke ski som en sport – fælles for alle er, at vi at have det sjovt på ski og opleve den hyggelige stemning man kun finder i de norske fjelde.

Turen giver derudover mulighed for at øvede børn og unge fra 6-16 år (afhængig af skiniveau) kan prøve kræfter med heldagstræning med unge teamløbere, hvilket betyder yderligere 2 timers træning hver eftermiddag.  Nybegyndere og letøvede børn og voksne er meget velkomne på turen, blot man selv booker skiskole ved Skistar. Denne tur er derfor en god mulighed for familien med børn på forskelligt skiniveau, at komme afsted sammen men stadig udvikle individuelle skifærdigheder. Undervisningen vil blive varetaget af engagerede instruktører og trænere fra forskellige klubber under SkisportDanmark samarbejdet, som har en legende tilgang til det at stå på ski.

Vi bor sammen på tværs af familier, laver mad og lektier sammen. I løbet af ugen vil der være mulighed for julehygge, filmaften, Luciaoptog eller andre sociale aktiviteter.I slutningen af ugen bliver der afholdt Nordkredsmesterskaber (NKM), hvor de fleste skiklubber i Danmark deltager. Det er muligt for alle at deltage i konkurrencen, eneste krav er at man selv skal kunne tage en lift og køre på røde pister. Det er også fedt blot at opleve så mange dygtige danskere fra landets førende klubber! Mere information og tilmelding til konkurrence kommer når vi nærmer os afrejse.

Transport.

Transport i egne biler, husk snekæder og vinterdæk. Ledige pladser kan med fordel koordineres via klubbens facebook side.

Pris og tilmelding

Grundpriser

Vælg en af følgende grundpriser ved bestilling;

1a. – Voksen (+18 år), Ophold i lejlighed og skitræning

Kr. 3.305,-

1b – Barn (op til 17 år) Ophold i lejlighed og skitræning

Kr. 2.799,-

1c – Baby 0-2 år, uden egen seng og ingen skitræning

Kr.        0,-

1d – Sengeplads (Raceteam eller medrejsende forældre uden træning) eller børn uden træning (3-5 år med mulighed for egen Skistar-skiskole) eller frikøb af seng – uden træning og liftkort

Kr. 1.483,-
1e – Træning uden ophold – Barn (6-12 år) Kr. 1.701,-
1f – Træning uden ophold – Voksen 8+18 år) Kr. 2.207,-

Hvad er med i prisen?

Inkluderet i prisen

Ikke inkluderet i priser

• Ophold i lejlighed inkl slutrengøring og sengelinned
  • 6 dage skisport træning (formiddag og eftermiddag) inkl. konkurrence (gebyr skal betales for voksen)
  • Turledelse, bidrag til Rejsegarantifonden
  • Liftkort tilkøb (muligt tilkøb)
  • Tomme senge (Frikøb af senge er tilkøb)
  • Ski, støvle og hjelm leje (rabatkode til SkiStar fremsendes inden afrejse)
  • Forplejning og drikkevarer
  • Transport

Tilkøb og rabat.

Vælg en af følgende liftkort eller registrering at du ikke skal tilkøbe dette. Husk det gælder ved bestilling af liftkort at alder på ankomsttidspunktet er gældende.

2a. – Liftkort 6-8 dage, Børn 6-17 år

Kr. 1.000,-

2b. – Liftkort 6-8 dage, Voksne 18-64 år

Kr. 1.239,-

2c. – Liftkort 6-8 dage, Senior 65+

Kr. 1.000,-

2d. – Liftkort 6-8 dage, Børn 0-6 år

Kr.        0,-
2e. – Eget årskort eller ingen skiløb Kr.        0,-

Rabat.

Er du en del af et team, og har du på forhånd købt en træningspakke kan du vælge rabat.

Pris

3.- Rabat ved benyttelse af Skiteam træningspakke (kun ved forudkøbte pakker) Kr. 1.800,-

Læs mere og tilmeld dig her