Åben for tilmelding for alle medlemmer under Danmarks Skiforbund – Skiklubben Hareskov har åbnet for tilmelding til en billig familietur i uge 50 til Trysil med fokus på masser af skiløb og julehygge.

Turen retter sig mod børnefamilier, hvor de unge kan prøve at ”Gå Til Ski” og hvor hele familien har mulighed for at udvikle deres individuelle skifærdigheder. Trysil er en fantastisk destination til nybegyndere og børn, men når det er sagt så er der også rig mulighed for at blive udfordret som erfaren skiløber, både med offpiste muligheder, pukler og nogle af nordens stejleste pister.

Børneundervisningen vil blive varetaget af engagerede instruktører fra klubben, som har en legende tilgang til det at stå på ski. Turen giver derudover mulighed for at børn og unge fra 6-16 år (afhængig af skiniveau) kan få heldagstræning med skiteamets unge klubløbere, samtidig med at de mindste børn sammen med begynderne får fokus på at komme godt i gang på skiene.

De voksne får naturligvis undervisning af Skiklubbens egne instruktører om formiddagen, det samme gælder børn under 6 år eller nybegyndere.

Denne tur er derfor en god mulighed for familier med børn på forskelligt skiniveau, at komme afsted sammen men stadig udvikle individuelle skifærdigheder. Det er muligt at stå på ski på både ankomst- og afrejsedagen, hvorved man kan få 8 hele dage på ski.

I slutningen af ugen bliver der afholdt Nordkredsmesterskaber, hvor flere danske skiklubber mødes og har en slalomkonkurrence sammen. Der bliver hygget med kaffe, varmt saftevand og juleguf. Tilmeldingen til konkurrencen bliver muligt, når vi nærmer os afrejse.

Læs mere om turen her