AFLYST GRUNDER COVID-19 /

Skiklubben Hareskov aflyser turen grundet stigende smittetal og Covid-19 restriktioner samt nuværende rejsevejledninger.

Åben for tilmelding for alle medlemmer under Danmarks Skiforbund – Skiklubben Hareskov har åbnet for tilmelding til juleturen for familier med børn og unge til Trysil i uge 52.

Turen går til Trysil og retter sig mod børnefamilier, der ønsker at have det sjovt på ski, og som ønsker at udvikle deres individuelle skifærdigheder.

Hvis I vil være sikre på hvid jul, men ikke på juletræ, og er friske på en blanding af det traditionelle og utraditionelle, hvor vi skal producere ny julepynt og have æbleskiver og gløgg, men måske ikke kan finde plads i ovn og mave til både and og flæskesteg. Hvor der er flere fortællinger om skiløb end om dengang moster Ane… Hvor vi kan vælge at lade os udfordre på ’plejer’ eller tage ’plejer’ med nordpå. Hvor man kan kokkerer hele juleaftensdag og sove længe 1. juledag, for bare rolig; der er ikke undervisning den 24., og den 25. er der først undervisning over frokost – og hvis man bare vil på ski, ski, ski og overstå juleaften med en gang hurtig pasta, så er der også plads til det.

Fælles for os alle er, at vi gerne vil bruge ferien på det, vi elsker: Ski med vores kære – tilsat et drys julestemning.

Børneundervisningen vil blive varetaget af engagerede instruktører fra klubben, som har en legende tilgang til det at stå på ski. Der vil for de mindste være fokus på at komme godt i gang med skiløbet, på en måde der skaber glæde og fællesskab. Alle deltagere fra voksne for øvet og op får tilbudt instruktion af Skiklubbens egne instruktører. Det er muligt at stå på ski på både ankomst- og afrejsedagen, hvorved man kan få 8 hele dage på ski.

Læs mere om turen her