Turen går til Viehhofen

Nyd en stemningsfuld jul i Østrigs største skiområde med hele 408 km pister og 121 forskellige løjper. Forbered dig på en juleaften, der med sikkerhed bliver hvid og fyldt med uforglemmelige øjeblikke. Viehhofen er en lille naboby til Saalbach med stort potentiale.

Glemmdalen er et populært skiområde blandt danskere, med Saalbach og Hinterglemm som hovedbyer. Viehhofen er blevet et attraktivt sted takket være liften ”Zell am See X-press”. Skiområdet har 408 km pister og dækker bl.a. Kitzsteinhorn, Zell am See og Saalbach Hinterglemm. På denne skitur er der bosted på Fam. Eder’s hyggelige Hotel Oberwirt midt i byen med halvpension, hvor vi spiser sammen på hotellet morgen og aften. Hotel Oberwirt tilbyder en hyggelig base med kort afstand til liften og skibusser.

Lørdag den 21. dec – Lørdag den 28. dec. 2024

Tilmeldingsfrist

Den 16. oktober.

I juledagene vil der være et juletræ i baren med chokolade til børnene hver dag. Den 24. dec. afholder hotellet en lille julefejring med Glühwein og småkager, og julemiddagen serveres kl. 18.00.

På denne tur er der mulighed for transport med bus og i egen bil.

Undervisning er søndag til fredag fra kl. 09.00 – 12.00. Minimumsalder 10 år. Letøvet til ekspert. Vi tilstræber at lave homogene hold, men da der bliver lavet 4 hold, så gør vi det så godt som vi kan.

Skiferien indeholder:

• Ophold i 7 nætter på hotel med ½ pension
  • 6 dages liftkort ”Alpin Card” (Saalbach, Hinterglemm, Zell am See, Leogang, Fieberbrunn, Kaprun)
  • Skiinstruktion
  • Adgang til hotellets wellnessafdeling og motionsrum
  • Alle kendte turistskatter og afgifter
  • Bidrag til rejsegarantifonden