AFLYST GRUNDER COVID-19 /

Skiklubben Hareskov aflyser turen grundet stigende smittetal og Covid-19 restriktioner samt nuværende rejsevejledninger.

Åben for tilmelding for alle medlemmer under Danmarks Skiforbund – Skiklubben Hareskov har åbnet for tilmelding til nytårsturen til Trysil for familier med børn og unge.

Turen går til Trysil og retter sig mod børnefamilier, der ønsker at have det sjovt på ski, og som ønsker at udvikle deres individuelle skifærdigheder.

At stå på ski på årets sidste dag er noget helt særligt…. Så ønsker du en helt anden måde at hoppe ind i 2021 så tag med på Årets Nytårstur til Trysil. Du er garanteret røde kinder når klokken slår 12!
Bare rolig der er ikke undervisning den 1. januar men måske du kan lokkes med en stille tur på langrend i det smukke landskab og nyde den kolde luft og roen på Trysilfjellet – måske du bare gerne vil tilbringe dagen i saunaen og blive klar til undervisning den 2. januar.

Fælles for os alle er, at vi gerne vil bruge ferien på det, vi elsker: Ski med vores kære – tilsat lidt konfetti…. og måske en nytårshat.

Børneundervisningen vil blive varetaget af engagerede instruktører fra klubben, som har en legende tilgang til det at stå på ski. Der vil for de mindste være fokus på at komme godt i gang med skiløbet, på en både der skaber glæde og fællesskab. Alle deltagere fra voksne for øvet og op får tilbudt instruktion af Skiklubbens egne instruktører. Det er muligt at stå på ski på både ankomst- og afrejsedagen, hvorved man kan få 8 hele dage på ski.

Der arbejdes på at tilbyde et BSI1 kursus parallelt med turen rettet mod unge mellem 14 – 19 årige.

Læs mere om turen her