Du skal være medlem af Skiklubben Hareskov for at kunne deltage.

NYRENOVERET HOTEL PÅ GRÆNSEN MELLEM ITALIEN OG FRANKRIG

La Thuile tilbyder skiløb på begge sider af grænsen mellem Italien og Frankrig med Mont Blanc i baggrunden. Et snesikkert rejsemål til en fornuftig pris. Ophold på 4 stjernet hotel med mange muligheder for både teenagefamilier og familier med skolebørn fra 8 år.

I La Thuile har vi skiundervisning sammen med klubbens andre deltagere, der bor i lejligheder i nabobygning til hotellet. På hotellet råder vi over ca. 100 sengepladser.

Bemærk at på denne tur er ophold fra søndag til søndag (12.-19. Feb.)

Link til artikel om La thuile: https://www.skiavisen.dk/la-thuile-den-attraktive-nabo/

Tilmeldingen og betaling til turen skal ske inden 08. december 2022, hvor turen lukker

Da vi råder over et begrænset antal flypladser, tilrådes hurtig tilmelding (”først til mølle”).

Målgruppe Både teeenagefamilier og familier med skolebørn fra 8 år.
Skitræning 3 timers træning i 5 dage for alle deltagere
Rejseperiode Ophold i 7 nætter fra søndag den 12. feb. til søndag den 19. feb. 2023. BUS: 11/7 til 20/2
Ophold/transport Hotel med ½ pension. Flytransport, bustransport og transport i egen bil.

Instruktion og aktiviteter
15 timers undervisning i alpint skiløb med klubben skiinstruktører er inkluderet i prisen. Der vil være 3 timers undervisning om formiddagen på 5 af ugens dage, typisk kl. 9 om morgen, og mødes alle sammen igen et aftalt sted i området, hvor de mindste hold kan komme sikkert hen. Stor motivation, højt humør og den rette indstilling giver en stejl indlæringskurve.

Billederne er venligst lånt fra andre klubture, da det er første gang vi er i La Thuile. Der kan også komme yderligere beskrivelse til instruktion og aktiviteter når skiskolechefen er påsat, og har koordineret med turlederen.