Turen går til Nassfeld

Velkommen til Nassfeld; et lille smørhul på grænsen mellem Italien og Østrig. Her kombinerer vi det bedste af to verdener: Vi står på ski i Østrigs mest solrige og snesikre område, og bor i Italien på hotellet med byens bedste pizzarestaurant. Kort sagt: en uge med italiensk gastronomi og østrigske pister. Så bliver det ikke meget bedre!

Fredag d. 7 feb. – fredag d. 14 feb 2025

Vi bor i skiområdet i 1500 meters højde i Nassfeld, som har 110 km pister, og er smukt beliggende mellem Dolomitterne og Alperne. Området byder på høj snesikkerhed og flest solskinstimer i Østrig.

Pisterne er fortrinsvis røde, med 30 km blå, 70 km røde og 10 km sorte, hvilket passer bedst til øvede skiløbere.

Vi bor på Hotel al Gallo Forcello i Italien, kun 400 meter fra nærmeste lift og pister ved Nassfeld-passet til Østrig.

Om aftenen er der afterski på hotellet med weissbier, Aperol Spritz og hyggelig snak om dagens skiløb. Vi forventer et fyldt hotel med skiklub-gæster for både voksne og unge.

Undervisning – 17,5 timers undervisning i alpint skiløb, for både børn og voksne, med nogle af Danmarks bedste skiinstruktører er inkluderet med i prisen. Der er obligatorisk undervisning for alle hver dag fra kl. 9-12:30 på 5 af ugens dage (søndag, mandag, tirsdag, torsdag og fredag – onsdag er der “skiskole-hviledag”). Skiskoleholdene vil blive tilpasset deltagernes niveau, og vi lægger lige vægt på dygtiggørelse som god stemning, sammenhold og især højt humør.

Skiferien indeholder:

• Bustransport med 4* bus t/r
  • Ophold i delt værelse i 6 el. 7 nætter inkl. morgen- og aftensmad
  • 7 dages liftkort (lørdag til fredag)
  • Obligatorisk skiinstruktion
  • Morgenmad ved ankomst
  • Fri brug af hotellets wellnessområde
  • Picnic / Fingerfood med Glühwein
  • Alle turistskatter og afgifter