Du skal være medlem af Aarhus Skiklub for at kunne deltage.

Turen arrangeres i samarbejde med Skiklubben Hareskov

Fed tur til grænsen mellem Italien og Østrig med Top5 over mest faldne sne i Østrig. Turen er for både voksne og for familier med 9+ børn og øvet skiløbere, der kan begå sig på minimum blå og røde pister. Snowboard er ikke muligt.

Østrigs mest solrige og snesikre område, kombineret med italiensk hotel med byens bedste pizzarestaurant. Så bliver det ikke meget bedre!

Velkommen til Nassfeld; et lille smørhul på grænsen mellem Italien og Østrig. Her kombinerer vi det bedste af to verdener: Vi står på ski i Østrigs mest solrige og snesikre område, og bor i Italien på hotellet med byens bedste pizzarestaurant. Kort sagt: en uge med italiensk gastronomi og østrigske pister. Så bliver det ikke meget bedre!
Samarbejde med Århus Skiklub – 8 dags bussen kører via Odense og Kolding (med transfer fra Århus)

Målgruppe Alle familier med børn/unge fra 8 år og op.
Skitræning Fra 8 år og op. Skiniveau fra Øvet til Ekspert (området egner sig ikke til Begyndere og Let øvede).
Rejseperiode BUS: fredag d. 10. feb til lødag den 18. (Afrejse fredag) eller søndag (afrejse lørdag) den 19. februar 2023
Ophold/transport 3-stjernet hotel med god mad. Bustransport med 4* bus (evt. mulighed for kør selv)

Læs mere og tilmeld dig her