Du skal være medlem af Skiklubben Hareskov eller Skiklubben Aarhusfor at kunne deltage.

• FAMILIER MED STORE BØRN, 8-18 ÅR

Østrigs mest solrige og snesikre område, kombineret med italiensk hotel med byens bedste pizzarestaurant. Så bliver det ikke meget bedre!

Velkommen til Nassfeld; et lille smørhul på grænsen mellem Italien og Østrig. Her kombinerer vi det bedste af to verdener: Vi står på ski i Østrigs mest solrige og snesikre område, og bor i Italien på hotellet med byens bedste pizzarestaurant. Kort sagt: en uge med italiensk gastronomi og østrigske pister. Så bliver det ikke meget bedre!
Samarbejde med Århus Skiklub – 8 dags bussen kører via Odense og Kolding (med transfer fra Århus).

Målgruppe Alle familier med børn fra 8 år og op.
Skitræning Familier med børn 8 år og op samt skinieau øvet og op.
Rejseperiode Bus: fredag d. 10. feb til sømdag d. 19. feb
Ophold/transport 3-stjernet hotel med god mad. Bustransport med 4* bus (evt. mulighed for kør selv)

Instruktion og aktiviteter:
Vi har med denne tur ville skabe rammerne for den bedste skiferie nogensinde! Udover skiklubbens skiskole (som er standard på langt de fleste af klubbens skiture) tilbyder vi en række arrangementer som vi er sikre på kan være med at til skabe et helt særligt og stærkt sammenhold for alle turdeltagere.

17 timers undervisning i alpint skiløb, for både børn og voksne, med nogle af Danmarks bedste skiinstruktører er inkluderet i prisen. Der er undervisning hver dag fra kl. 9-12:30 på 5 af ugens dage (onsdag er der “skiskole-hviledag”). Skiskoleholdene vil blive tilpasset deltagernes niveau, og vi lægger lige vægt på dygtiggørelse som god stemning, sammenhold og højt humør.

Efter kl. 12:30 er der “fri leg” og mange familier mødes på kryds og tværs til fælles frokost og fælles ture rundt i terrænet om eftermiddagen.

Hver dag mødes vi til skiklub-afterski på terassen med udsigt over søen (vi har naturligvis bestilt højt solskin hver dag!). Her kan vi nyde de klassiske weissbier, Aperol Spritz eller hvad man nu lyster, og tale om dagens strabadser på pisterne. Vi regner som sagt med at fylde hotellet op, så de små kan have en god og sjov tid sammen – og de store kan få masser af voksen-tid.

Først på ugen (søndag eller mandag) arrangerer vi vinaften, hvor vi dykker ned i hvad hotellets kælder og de lokale producenter har at byde på.

Senere på ugen får vi besøg af en lokal producent af oste og marmelader og så arrangerer vi også en glühwein-afsterskiing med diverse fingerfood.

Alle arrangementer er inkluderet i turprisen, og vi har med disse tiltag ville skabe rammerne for en hyggelig og alsidig skiferie. Men det er naturligvis helt op til den enkelte hvor meget man har lyst til at deltage.

BESKRIVELSE PRIS
Voksen, grundpris (årg. 2003 og ældre) Kr. 10.000,-
Unge (årg. 2004-2007) i vær. med 1 forælder kr. 9.550,-
Unge (årg. 2004-2007) i vær. med 2 fuldt betalende kr. 8.600,-