Du skal være medlem af Skiklubben Hareskov for at kunne deltage.

BO PÅ BJERGET – PISTER OG LIFTE RUNDT OM HOTELLET

❄ Ski in Ski out 🎿 Hjertelig værtsfamilie ❤ Lokalt mad af høj kvalitet 🍗 Solterrasse 🌞 Vælg imellem tog eller kør selv 🚊🚗 Lille wellness område

Hvem vil ikke gerne med toget på skiferie, bo midt på pisten, og blive bespist af en hjertelig værtsfamilie på hotel med mad af høj kvalitet og lokalt produceret?!……Samtidigt med at man får skiundervisning af dygtige uddannede skiinstruktører fra Skiklubben Hareskov?!

Det kan alt sammen opfyldes på denne tur. Men vi råder kun over 66 senge, så der bliver rift om pladserne.

Målgruppe Klubtur for familier med skolebørn fra 6 år og deres større søskende
Skitræning 3 timers undervisning i 5 dage fra børn letøvet til erfaren og voksen øvet til ekspert-
Rejseperiode Afrejse med tog fredag den 10/2, og hjemrejse lørdag tidlig aften – Ophold lørdag 11/2 til lørdag 18/2- 2023
Ophold/transport Vælg imellem tog eller kør selv, Hotel med 1/2 pension og ski in -ski out

Instruktion og aktiviteter
Der undervises typisk 3 timer i 5 dage fra 9 til 12 for både børn, ungdom og voksne, så resten af dagen er fri med familie og venner samt 1-2 fridage. For børn er der planlagt undervisning fra niveau letøvet til øvet og for teenagere og voksne fra øvet til ekspert, hvilket dog justeres i forhold til hvem der tilmelder sig turen, dog vil der ikke være begynderundervisning, hvor der henvises til andre klubture med dette. Mere information når der er påsat en skiskolechef.