Du skal være medlem af klubben for at kunne deltage. Turen er meget populær og er tæt på at være udsolgt!

Kør selv tur.

Så er vi klar med vores uge 7 tur til en yderst formidabel pris til vores medlemmer, som bekendt går til Ischgl! Vi skal bo på Hotel Höllroah som ligger lige ned til skibussen på Silvretta Strase, som tager os til liften på ca 7 min.

Opholdet er med morgenbuffet og 5 retters valgmenu til aften. Ischgl er flere gange kåret til et af verdens bedste skisportssteder og det er ikke uden grund! Her er alt hvad man har brug for uanset om man er barn, begynder eller ekspert. Lifterne Fimbabahn (A3) og Silvrettabahn (A1) fører en direkte op til Idalp (2200 moh) hvor bl.a. skiskolernes Kinderland ligger. Herfra kan man tage flere forskellige stolelifte længere op til brede blå pister der alle ender nede ved Kinderland. Man kan også tage videre på de 280 km sammenhængende pister hvor der er noget for enhver skiløber.

Skiferie er en social ferie hvor det at være flere afsted sammen, gør det hele meget sjovere for både børn og voksne. Målet er hvis man ikke kender hinanden i forvejen, at børn og voksne skaber relationer til hinanden igennem klubbens arrangementer og vi derved skaber en god ramme for en rigtig god ferie.

Lyder dette til at være noget for jer så skriv eller ring til os på esbjergskiklub@gmail.com eller tlf. 28432397.

Og husk vi hver lørdag fra den 20/3, mødes kl 09:30 til 10:30 ved kælkebakken i Ådalen til vores faste motionsdag som er for alle uanset alder og fysik. Her kan man som førstegangs deltagende være med uden at være medlem af klubben. Læs mere om motionsdage under “begivenheder” og “om”.

Klubbens forlænget weekendtur er lige på trapperne 🙂