Du skal være medlem af Skiklubben Hareskov for at kunne deltage.

4-STJERNET FAMILIETUR PÅ 3-STJERNET HOTEL TIL FORNUFTIG PRIS

4-stjernet skiferie ⭐⭐⭐⭐ Hotel Platzl er en perle! 😍 Ski Juwel – Alpbachtal og Wildschönau – et overset skiområde 🎿 Utroligt godt Østrigsk køkken 🍗 Beliggende tæt ved liften ❄ Tog, bus eller bil 🚊 🚍🚗

Ski Juwel er måske et overset skiområde blandt danskere, men helt sikkert ikke hos de lokale, der har området som et af deres foretrukne. Skiområdet breder sig over de to dale; Alpbachtal og Wildschönau. Her er 109 km. pister, fordelt på 26 km. blå, 54 km. røde og 29 km. sorte. Et typisk familie-skiområde, med bredde pister og mange hyggelige hytter og restauranter, men samtidigt et område med et stort og varieret terræn uden for pisterne, hvor de mange uudnyttede områder mellem de præparerede pister, udgør et sikkert og omfattende off-piste område. Her er meget høj liftkapacitet og stort set ingen liftkøer.

Hotel Platzl er en perle!  Et hyggeligt familiedrevet hotel med et utroligt godt køkken, og så til en rigtig god pris. Hotellet har 120 sengepladser fordelt på værelser til 1-5 personer. Hotellet er beliggende 250 m fra lift og piste. Vi råder over 25 værelser/ ca. 85 pladser på denne tur.

*BEMÆRK: Da vi råder over et begrænset antal hotelpladser, tilrådes hurtig tilmelding (”først til mølle”). Turen lukker når der er udsolgt, eller senest den 8. dec.

Målgruppe Familier med skolebørn årgang 2015 og deres større søskende, ikke ny begynder, men let øvet og op.
Skitræning 3 timers træning i 5 dage med en blaning af holdundervisning og temaer
Rejseperiode Ophold i 7 nætter fra lørdag den 11. februar til lørdag den 18. Februar 2023
Ophold/transport Hotel med ½ pension. Transport med bus, tog eller transport i egen bil.

,

Instruktion

15 timers alpin skiundervisning

Alle fra årgang 2015 tilbydes undervisning i 5×3 timer – børn og forældre samtidig – hvilket er inkluderet i prisen. Undervisning til børn prioriteres højest. Der undervises i alpint skiløb med klubbens egne instruktører, fortrinsvis formiddage. Der er ikke undervisning for begyndere.

Vi forventer at der også kan være temabaseret undervisning, dvs. undervisning i specifikke emner som korte sving, store sving, videofeedback, fun-park, pukler og dyb sne hvis forholdene tillader.

Vi håber på et hurtigt-kørende teenagehold, der kan mega-hygge sig sammen på pisterne og om eftermiddagen bagefter.

Vi planlægger en Børne-diskofest med farvestrålende drinks, en smagning for de vokserne samt pizza picnic fredag eftermiddag.

Vi vil opfordrede medlemmerne at evt. Mødes i hotels bar efter dagens skiløb til lidt afterski samt at børne kan spille medbragte spil.