Du skal være medlem af DIN Skiklub for at kunne deltage
40 SÆSONER MED TURE TIL NORD OG SYD SKAL FEJRES!
Derfor inviterer bestyrelsen indenfor i bussen til vores igennem mange år, særdeles populære sæsonåbner: 3 skidage i Norden til at varme op på, lære skiløbet at kende på eller invitere børnebørnene ud i ”rigtig” sne, til hyggelige dage med familien – eller noget helt fjerde!
For at fejre jubilæet giver klubben busturen, hvorfor vi kan tilbyde skiløb i skøn ”Kläppen snö” 3 dage i uge 1 til blot 1.895,- kr.

Gennem årene har netop vores sæsonåbner, 3 dage i Norden, været kickstarten på sæsonen. De første mange år i Sverige, først på Branäs, siden 10 sæsoner på Kläppen og senest i norske Geilo. Afholdelse af klubmesterskaber, mini-OL, instruktørseminarer og altid god undervisning, grin og hygge i hytter og lifte har været solide omdrejningspunkter på disse ture. Så da bestyrelsen drøftede mulighederne for at fejre vores 40 sæsoner på pisterne i nord og syd, stod det hurtigt klart at det var et stort ønske atter at kunne invitere til at samles om en af de ture, der i allerhøjeste grad har været klubbens DNA: udviklende skiløb i en ramme af glæde, hygge og en klub hvor alle kan mødes og være sammen om skiløbet. Vi fejrer jubilæum og DU er inviteret! Skiskole fra 5 år og opefter.

Læs mere og tilmeld dig her

Tilmelding er bindende efter den 1/12 2021. Ved tilmelding efter denne dato vil turens pris ikke blive tilbagebetalt ved afmelding.