Tilmelding åben

4 hele dage på ski – kun 2 dage fri fra job/studie
17-21 april 2024

Det er nu 3. sæson vi laver korte ture til Cervinia/Zermatt – det spiller bare!

“April er genial på de højest beliggende alpetoppe – her har jeg oplevet noget af det bedste skiløb i sæsonen” – Alex Lind-Hansen skiinstruktør i Skiklubben Hareskov.

…og så har man pisterne for sig selv kan vi, der deltog i turen i år tilføje 😉

Direkte fly til Milano Malpensa lufthavn – 2½ timers transfer til hotellet, hvor en lækker middag venter os. 4 hele dage på ski og derefter med aften flyet tilbage til Kastrup.

Denne tur er for dig der vil have meget skiløb både på den schweiziske og italienske side af  ikoniske Matterhorn, undervisning og max hygge med andre skientusiaster om aftenen!

Matterhorn Glacier Paradise er det højest beliggende skiområde i Europa.

Vi bor på hotel Millefiori i Val Tourneche og bliver blive top-forkælet af Micke og hans søde og servicemindede personale.

Målgruppe Turen er for voksne (18+) deltagere, der er minimum øvede og kan komme ned ad røde pister.
Skitræning Min 3 timers undervisning/dag i 4 dage
Rejseperiode Onsdag d. 17 april fly kl. 17.05 – søndag d. 21 april fly kl. 20.10
Ophold/transport Hotel med ½ pension og meget mere. Vi flyver med SAS direkte til Milano Malpensa (deltagerne booker selv)

INSTRUKTION OG AKTIVITETER

Vi medbringer klubbens bedste instruktører og sørger for et udfordrende program med min. 2 timers undervisning/dag i 4 dage inkl. video analyse. Undervisningen vil være fokuseret på udvikling af den enkeltes skiløb og skiglæde. Når der ikke er undervisning, finder vi sammen med andre deltagere og får en masse gode ture sammen på ski.