Du skal være medlem af en skiklub under Danmarks Skiforbund for at kunne deltage.

Tur for dig, der vil have masser af skiløb og undervisning om dagen og have det sjovt om aftenen sammen med andre dejlige mennesker.

Vi har nu været i Kronplatz et par gange på denne tur – og mange har ønsket det igen. Skiterrænnet er godt og vi nyder at bo på Hotel Paraccia, som klubben har benyttet til en af de populæreste ture i uge 7 en del år.

Denne turen er for dig der vil have meget skiløb, meget undervisning og have det sjovt og hyggeligt sammen med de andre om aftenen. Dette er ikke turen, hvis man vil være alene – hverken dag eller aften.

Uge 2 er valgt, fordi der er få mennesker og dermed god plads på pisterne, ingen liftkøer og mere skiløb.

Målgruppe Turen er for voksne (18+) deltagere, der er minimum øvede og kan komme ned ad røde pister. Tal evt. med Børge eller Flemming, hvis du er i tvivl.
Skitræning Undervisning i ca. 22 timer. Fokus er at nyde skiløbet og forbedre sin egenfærdighed.
Rejseperiode Fredag d. 5 januar 2024 ca. 19.00 – søndag d. 14 januar 2024
Ophold/transport Hotel med halvpension / Fælles bus

INSTRUKTION OG AKTIVITETER
Vi får ca. 22 timers skiløb med undervisning / opgaver / temaer, hvor fokus ligger på udvikling af den enkeltes skiløb og skiglæde. Vi tager udgangspunkt i den enkelte. Jo bedre man mestrer skiløbet – jo sjovere er det. Når der ikke er undervisning, finder man sammen med andre deltagere og får en masse gode ture sammen.

Læs mere og tilmeld dig her