UGE 44 – LANGRENDS WEEK-END 4-5 NOVEMBER TIL SKIDOME I GÖTEBORG (3,5 TIME FRA KBH)
Åben for tilmelding
Turen er for nybegyndere, letøvede og erfarne, der ønsker at få de grundlæggende færdigheder og træne teknik inden sæsonen på rigtig sne starter!!

Instruktion af skiklubbens langrendsinstruktører!

Götheborg skidome ligger ca 3,5 time fra København – vi tager afsted tidligt lørdag morgen d. 4/11 med forventet hjemkomst søndag 5/11 kl. 18.

Skitunnelen er perfekt for dig som vil komme i form, teste det nyeste udstyr, forbedre teknikken eller bare have et effektivt træningspas.

Turen er med instruktion (skøjt og klassisk) i hold af min. 6 og lektioner af 60-75 min. fordelt over 2 træninspas lørdag og 2 træninsgpas søndag, der tilrettelægges efter niveau. Undervisningen varetages af skiklubbens langrendsinstruktører.

Vi koordinerer samkørsel, det er også muligt at tage tog. Skriv i kommenatarfeltet om du har bil og hvor mange ekstra personer du kan tage med eller om du ønsker et lift og om du medbringer egne ski.

Vi bor godt på Kviberg Park hotel https://www.kvibergparkhotell.se/, hvor vi spiser morgen- og aftensmad.

Bemærk denne tur er ikke omfattet af rejsegarantifonden.