Du skal være medlem af DIN Skiklub for at kunne deltage.

Bliv bedre på ski/snowboard! Du skal ikke bare forbedre din teknik, men også finde det udstyr, der passer til dig og dit skiløb. Det rigtige udstyr giver bedre selvtillid på pisten, og selvtillid er den bedste træner af dem alle. Her hjælper SNOWS-turen dig på vej til at blive mærkbart bedre.

SNOWS-turen til Sölden i Østrig i uge 45 har til formål at forbedre den danske skiløbers viden om ski/snowboards, skiløb og samspillet mellem de faktorer, der gør en god skiløber. Turen ligger i efteråret, hvor sneen er begyndt at falde på de højtliggende gletschere i Alperne. Disse danner den perfekte ramme om en super tur, der kan være en ekstra skitur med drengene, turen for den kvalitetsbevidste skiløber, der gerne vil vide mere om udstyret, eller slet og ret, den tur hvor man ser lyset for første gang og rykker op på den ski, der hører til under ens fødder. Den ski man aldrig havde fundet, hvis man blot var gået ind i sportsbutikken hjemme i Danmark og havde fortalt ekspedienten, hvad ens skistil og niveau var.

Tag med på en skitur, der måske bliver begyndelsen på et smukt venskab.

Aktiviteter på turen
På turen vil der være arrangeret afterski flere dage, slalomkonkurrence på bjerget og hygge med Din Skiklub og butikkerne i campen. Din Skiklubs turleder er til stede i campen hver dag for at sikre, at du har en god dag. I campen kan man få sig en kop kaffe og/eller købe sig en øl eller vand, som kan nydes sammen med de andre deltagere inden turen går ned af bjerget igen til afterski og/eller aftensmad.

Skiskole
Når du rejser med Din Skiklub, er undervisning inkluderet i prisen. Din udvikling på ski, snowboard, telemark eller langrend er vores kerne kompetence. Vi har altid vores egne engagerede og dygtige instruktører med på tur, men på SNOWS foregår det dog lidt anderledes, end det gør på vores normale ture.

SNOWS arbejder nemlig sammen med nogen af de dygtigste instruktører og uddannere fra Den Danske Skiskole. Man vil derfor få mulighed for at komme ud og få temaundervisning af nogen af de allerdygtigste danske skiinstruktører. Det foregår ved, at der hver morgen hænges hold-tilmeldingssedler op til dagens 2-timers workshops, som man kan skrive sig på. Der er mange hold dagligt, og der er mulighed for at blive undervist på alle niveauer. Er man helt nybegynder, skal man dog oplyse dette ved tilmelding, for at der bliver oprettet hold af denne type.

Det er muligt at få undervisning i både alpin ski, randonnée og snowboard på turen. Klubben har sendt vores helt egen instruktør, Malene, der kan undervise både i snowboard og ski. Man er selvfølgelig velkommen til at deltage på hendes hold, eller benytte sig af alle de andre instruktører.

Pris
Med ankomst søndag den 6. november 2022 gælder nedenstående priser. Andre priser er tilgængelige ved forespørgsel. Kontakt din turrepræsentant, eller ring til Nortlanders sælgere på 70 10 50 95 for at høre mere eller se www.nortlander.dk.

Pris

Kør-selv

Dobbeltværelse, trippelværelse eller 4-personers værelse, pris pr. person

7.700 kr.

Enkeltværelse Kontakt Nortlander for pris

Der kan tilkøbes fly hos Nortlander for 3.050 kr.

Rejseplan

Udrejsedato: 06.11.2021

Hjemrejse dato: 11.11.2021

Kontakt Turleder

Christian Horn
christian@dinskiklub.dk
Tlf. 28 44 05 50

Du tilmelder dig SNOWS-turen her på  nortlanders hjemmeside.

Husk under tilmeldingen at

vælge Hotel Tyrolerhof – der holder Din Skiklub til
du er fra Din Skiklub
og knyttet til Sportscenteret, Din Skiklubs samarbejdspartner

Hvis du deltager på turen og er medlem Din Skiklub vil vi gerne vide det. Derfor anbefaler vi at når du/I har tilmeldt jer på Nortlanders hjemmeside, bagefter logger ind på denne side og også tilmelder jer her.