Kurser med vores norske samarbejdspartner Snowmind, udbudt af Skiklubben Hareskov

Skiinstruktørkursus trin 2 alpin med vores norske samarbejdspartner, Snowmind.
Snowmind har i mange år uddannet skiinstruktører i Norge og Østrig, og mange af klubbens instruktører har startet deres karriere her.

Kom med til skønne Stubai i Østrig, få en kanonstart på skisæsonen og bliv videreuddannet som skiinstruktør på trin 2. .
Her mødes skientusiaster i alle aldre og fra både Norge og Danmark til hyggelige dage i godt selskab.

Skiinstruktør trin 2:
For dig, der i forvejen har trin 1 og ønsker at videreudvikle dine færdigheder som skiløber og som underviser. Du bliver uddannet til at kunne undervise øvede skiløbere og opnår IVSI-certificering (kræver dog 50 timers undervisningspraksis før IVSI-bevis kan udstedes). IVSI (Internationaler Verband der Schneesport Instruktoren) er en international certificering, der kvalificerer til at arbejde i skiskoler i mange lande og medfører rabat på liftkort mange steder.

Målgruppe Instruktører med den norske trin 1 uddannelse. Andre uddannelser kan søge om konvertering.
Skitræning Heldagsundervisning af uddannere fra Den Norske skiskole
Rejseperiode 18.-25. november 2023