Tilmelding åben

⛷ski 🏂 snowboard 😎 hygge 🚅 tog
Turen for unge, arrangeret af unge.
Fællesskaber, venskaber og med plads til både freestyle, piste og afterski.
Tilmeldingen er åben for alle unge, der er nysgerrige på Skiklubben Hareskov.

Vi er en gruppe unge mennesker fra Skiklubben Hareskov, som har taget initiativ til denne ungdomstur, da vi ønsker at bidrage til, at skiløbet får endnu større fokus i vores målgruppe. Vi er alle ski eller snowboard entusiaster og har dedikeret mange uger til frivilligheden i skiklubben. Vores motivation for at oprette en ungdomstur kommer af, at vi ønsker at skabe en uforglemmelig og lærerig tur for klubbens unge mennesker. Fokus bliver skiløb, skiløb og skiløb men ej at forglemme hyggen – som vi altid siger i klubben så er skiglæde det vigtigste element og ingen glæde uden socialt samvær på og af pisten. Turen lægger op til en uges skiløb hvor klubbens instruktører vil gennemføre både undervisning og workshops.

Målgruppe 18+ Skiglade unge mennesker, som ønsker en social tur med fokus på at dygtiggøre sit skiløb og snowboard.
Skitræning 3 timer x 5 dages undervisning for begyndere. 3 timer x 2 dages undervisning for øvede og opefter. 3 timer x 3 dages workshop for øvede og opefter.
Rejseperiode Ophold er fra lørdag den 27/1 til lørdag den 3/2. Med toget er der udrejse fra Malmö fredag 26/1 og hjemrejse lørdag med hjemkomst til Malmö søndag den 4/2.
Ophold/transport Lejligheder uden forplejning. Togtransport fra Malmö t/r. Også mulighed for egen transport.

INSTRUKTION OG AKTIVITETER

3 timer x 5 dages undervisning for begyndere
3 timer x 2 dages undervisning for øvede og opefter
3 timer x 3 dages workshop for øvede og opefter

Inspiration til workshops:
Pukler, opkørt, stejlt, iset, hop, japanske skiløb, kørsel med hænderne, korte sving samt intro til skiinstruktør, snowboard, park og Demo.

Læs mere og tilmeld dig her