Tilmeding åben

Østrigs mest solrige og snesikre område, kombineret med italiensk hotel med byens bedste pizzarestaurant. 110 KM pister – Så bliver det ikke meget bedre!
Fælles klubtur med Århus Skiklub og åben for andre skiklubber under Danmarks Skiforbund (DSKIF).

Velkommen til Nassfeld; et lille smørhul på grænsen mellem Italien og Østrig. Her kombinerer vi det bedste af to verdener: Vi står på ski i Østrigs mest solrige og snesikre område, og bor i Italien på hotellet med byens bedste pizzarestaurant. Kort sagt: en uge med italiensk gastronomi og østrigske pister. Så bliver det ikke meget bedre!
Samarbejde med Århus Skiklub – 8 dags bussen kører via Odense og Kolding (med transfer fra Århus). Medlemmer af andre skiklubber under Dansmarks Skiforbund kan også deltage, blot de opretter en gæstekonto.

Målgruppe Alle familier med børn/unge fra 11 år og op.
Skitræning Fra 11 år og op. Ski-niveau fra øvet til ekspert (området egner sig ikke til begyndere og let øvede).
Rejseperiode BUS: Fredag d. 9. feb. til lørdag den 17. (Afrejse fredag) eller søndag (afrejse lørdag) den 18. februar 2024
Ophold/transport 3-stjernet hotel med god mad – 1/2 pension. Inklusive bustransport med 4* Bus (evt. mulighed for kør-selv ved fyldt bus)

INSTRUKTION OG AKTIVITETER

17,5 timers undervisning i alpint skiløb, for både børn og voksne, med nogle af Danmarks bedste skiinstruktører er inkluderet med i prisen. Der er obligatorisk undervisning for alle hver dag fra kl. 9-12:30 på 5 af ugens dage (søndag, mandag, tirsdag, torsdag og fredag – onsdag er der “skiskole-hviledag”). Skiskoleholdene vil blive tilpasset deltagernes niveau, og vi lægger lige vægt på dygtiggørelse som god stemning, sammenhold og især højt humør.

Den primære målgruppe er dygtige teenager og de større teenagere fra 15-19 år.
Vi har instruktører med, der er specielt udvalgt til denne målgruppe.

Snowboard-undervisning tilbydes ikke.

Efter kl. 12:30 hver dag er der “fri leg” og mange familier mødes på kryds og tværs til fælles frokost og fælles ture rundt i terrænet om eftermiddagen.

Om aftenen mødes vi til afterski på hotellet. Her kan vi nyde de klassiske weissbier, Aperol Spritz eller hvad man nu lyster, og tale om dagens strabadser på pisterne. Vi satser på at fylde hele hotellet med skiklub-gæster fra Hareskov, så de små kan have en god og sjov tid sammen – og de store kan få masser af voksen-tid.

Først på ugen (søndag eller mandag) arrangerer vi vinsmagning, hvor vi dykker ned i hvad hotellets kælder og de lokale producenter har at byde på.

Læs mere og tilmeld dig her