• Overview
  • Trip Outline

Du skal være medlem af en skiklub under Danmarks Skiforbund for at kunne deltage.

Spark sæsonen i gang med årets første skitur er en klassiker og går igen i år til til Sölden. Vi tilbyder både heldags- og halvdagstræning og telemarkundervisning.

Igen i år arrangerer Skiklubben Hareskov en spændende undervisnings- & træningstur til Sölden i skolernes efterårsferie, for skiklubber tilhørende Danmarks Skiforbund.

Dette er turen for dem som:

• Ønsker at supplere deres skiløb med en tidlig start på sæsonen
  • Lægger vægt på god og koncentreret træning, der udvikler såvel børn som voksne
  • Vælger skiløb sammen med andre, hvor fællesskabet er i højsædet
  • Ser muligheden i at udvikle skiløb på tværs af de forskellige discipliner
  • Vil være en del af en af årets største skitur i skiklubregi under Danmarks Skiforbund
  • Ønsker at bo på et lækkert hotel

Vi har i år valgt at bo på Hotel Neue Post som ligger i Zwieselstein Sölden. Vi har booket hele hotellet og i lighed med tidligere er der også wellnessfaciliteter så som spa og sauna.

Vi vil gerne skabe en tur, der understøtter gode sociale relationer på tværs af alder og klubber – atleter og børnefamilier.

Turen giver mulighed for at træne mange forskellige discipliner, tekniktræning/ porttræning/ youth team/ race team samt mulighed for efteruddannelse af instruktører via instruktørudvalget.

Der er kun 97 sengepladser på dette hotel og tilmelding er efter først til mølle. Hvis der bliver hurtigt udsolgt har vi et nabohotel med 39 sengepladser; men det er til en højere pris.

Læs mere her

No details found.