Udsolgt – venteliste aktiveret

5 hele dage på ski – kun 3 dage fri fra job/studie 21-26 november 2023.

”Vi gentager succesen fra sidste år og tager til Cervinia/Zermatt og Hotel Millefiori i Val Tourneche”

Denne tur er for dig der vil have meget skiløb, meget undervisning og have det supersjovt og hyggeligt med andre skientusiaster om aftenen

Matterhorn Glacier Paradise er det højest beliggende skiområde i Europa og består af Cervinia og Zermatt, to forbunde skiområder i hhv Italien og Schweitz med sæsonstart i midten af oktober.

– her får du noget af det allerbedste skiløb i Europa krydret med fantastisk mad !

Vi bor på hotel Millefiori i Val Tourneche og bliver blive top-forkælet af Micke og hans søde og servicemindede personale.

Målgruppe Erfarne, eksperter, instruktører
Skitræning 3-5 timer om dagen 4 dage (1 dag til fri disposition)
Rejseperiode Tirsdag d. 21 – Søndag d. 26 November 2023
Ophold/transport Hotel med ½ pension og meget mere/Flytransport BEMÆRK: Da vi råder over et begrænset antal flypladser, tilrådes hurtig tilmelding (”først til mølle”)